Stadion principal si cel de juniori ale Otelului Galati

Stadionul a fost construit in 1982 si a fost dat in folosinta in 1983, se afla situat in Galati, destinatia sa fiind doar fotbalul. Nu este prevazut cu pista de atletism, are o capacitate de 13,500 de locuri, toate fiind pe scaune. Trinunele 1 si a 2 a sunt impartite in 5 sectoare, iar peluzele au 3 sectoare. Proprietarul stadionului este ArcelorMittal Galati.

Avand in vedere ca a fost construit in 1982, stadionul galatean a fost supus unei serii de ample lucrari de modernizare, in anii 2006 si 2011.

Stadionul are si o instalatie de nocturna care are o capacitate de 1400 de lucsi, instalatie care a fost data in folosinta cu ocazia meciului dintre Otelul Galati si Universitatea Craiova, la data de 5 mai 2011.

TROFEE castigate pe stadion

Pe plan national, Otelul Galati se mandreste cu un titlu naational pe care la- castigat in editia de campionat 2010-2011, o Supercupa a Romaniei, aceasta fiind castigata in anul 2011. Pe plan international, Otelul Galati a castigat Cupa Uefa Intertoto in anul 2007.

Un stadion polivalent este un tip de stadion conceput pentru a fi utilizat cu usurinta de mai multe tipuri de evenimente. In timp ce orice stadion ar putea gazdui mai mult de un tip de sport sau eveniment, acest concept se refera, de obicei, la o filozofie de proiectare specifica care subliniaza multifunctionalitatea peste specificitate.

Este folosit cel mai frecvent in Canada si Statele Unite, unde cele mai populare doua sporturi de echipa in aer liber – fotbal si baseball – necesita facilitati radical diferite. Fotbalul foloseste un camp dreptunghiular (terenurile de fotbal canadian sunt mai mari decat cele americane), in timp ce baseball-ul este jucat pe un camp de diamant si un camp mare.

Acest lucru necesita un design special pentru a se acomoda ambelor, de obicei un oval, in timp ce unele modele ulterioare au folosit un octorad. In timp ce construirea de stadioane in acest fel inseamna ca echipele sportive si guvernele pot partaja costuri, aceasta impune si anumite provocari.

In anii ’60, stadioanele multifunctionale au inceput sa-si inlocuiasca predecesorii doar de baseball si de fotbal, acum cunoscuti ca parcuri „clasice” sau „cutie de bijuterii”. Avantajul unui stadion multifunctional este ca o infrastructura si o proprietate imobiliara singura pot sustine ambele echipe din punct de vedere al transportului si al zonei de joc, iar banii (adesea bani publici) care ar fi fost cheltuiti pentru sprijinirea infrastructurii pentru doua stadioane ar putea fi cheltuiti in alta parte .

De asemenea, a aparut la aparitia stadionului polivalent a fost utilizarea in crestere a americanilor a automobilelor, ceea ce a necesitat stadioane sportive profesionale inconjurate de parcari. Majoritatea oraselor nu aveau spatiu accesibil pentru astfel de stadioane in apropierea centrelor lor, astfel incat stadioanele multifunctionale erau de obicei construite in suburbiile cu acces pe autostrazi.